Grafikai tervezés

... mint például a hagyományos arculattervezés, szóróanyagok, molinók, bannerek, infografikák, prezentációk, illusztrációk, és az egyéb időszakosan felmerülő tervezési igények

Az alábbiakban a nyomdai alapú, vagy digitális tervezési feladatokhoz kapcsolódó, fontosabb információkat soroltunk fel (konkrét ajánlatkérésnél először ezekre fogunk rákérdezni). Ilyen feladat lehet például a hagyományos arculattervezés, a szórólapok, molinók, bannerek, infografikák, prezentációk, illusztrációk, és az egyéb, időszakosan felmerülő igények. Ha nem találsz valamit, kérjük keress valamelyik elérhetőségünkön.

A logótervezés – legnépszerűbb ajánlatkérésként – külön oldalt kapott.

Online- és digitális grafikák

Amire biztosan szükségünk lesz:

  • A várható darabszámra és a pontos méretekre (pl. 300×300 pixel)
  • A kreatívokra kerülő szövegekre (szövegírással nem foglalkozunk, itt viszont kérlek vedd figyelembe, hogy egyes hirdetési platformok korlátozhatják a kreatívokra kerülő szövegmennyiséget)
  • Ha már rendelkezel-e már kialakult arculattal, a vektoros vagy nagyfelbontású logódra (ha nincs ilyened, szükség esetén általában át tudjuk rajzolni)
  • Infografika esetén a pontos adatokra, és/vagy adatcsoportokra

Átadási formátumok

Igény szerint .jpg, vagy .png, szükség esetén retusált képekkel. A forrásfileok átadása külön megállapodás keretében szintén megoldható. Az alapár 3 méretváltozatot tartalmaz.

Nyomtatott szóróanyagok

Amire biztosan szükségünk lesz:

  • Nagyfelbontású és jó minőségű, jogtiszta fotókra*, amket hozhatsz Te (például saját fotóssal csináltatott termékfotóként, vagy fotógyűjteményből vásárolva), vagy javasolhatunk mi is, az végleges ajánlatban kiküldött árkategóriában; természetesen választhatsz mást, ilyenkor azonban a beszerzés költségei esetenként hozzáadódnak a tervezési díjhoz (teljesen vállalható dolgokat szoktunk javasolni egyébként)
  • *: Esetenként a fotóanyag kiváltható vektorgrafikával, ha ez rendelkezésre áll, akkor javasolni fogjuk
  • A kreatívokra kerülő szövegekre, vagy ha ezek még nincsenek véglegesítve, a várható szövegmennyiségre (szövegírással nem foglalkozunk)
  • A felhasználás várható formájára (egy társasházra kilógatott molinóhoz teljesen más minőségű fotóanyag kell, mint egy katalógusba)

Átadási formátumok

Igény szerint .pdf, .jpg, .png, .tiff fileformátumokban, legörbézett szövegekkel, beállított színterű, szükség esetén retusált képekkel. A forrásfileok átadása külön megállapodás keretében szintén megoldható.

Alapár:
33 900 huf-tól

Mi az a mutáció?

Amikor a kreatív rész nagyrészt ugyanaz, de valami mégis változik (ez lehet a méretezés, ha pl. óriásplakát és szórólap is készül valamiből, vagy színvilág, más szövegezés kisfiúknak és kislányoknak, stb.), azt mutációnak nevezzük Mutációk esetében általában a kreatív tervezési díj 15-20 százalékát számoljuk fel.
Ezek is érdekelhetnek:

Szeretném megrendelni a
"Grafikai tervezés" szolgáltatást